INTERNATIONALE ROADSHOW: MARIE-JO en PRIMA DONNA

Ben je op zoek naar ambassadrices voor jouw bedrijf? Ook bij The Frontline Company kan je topprofielen vinden die zich helemaal kunnen inleven in de look & feel van jouw merk en verhaal!

Een tweetal jaar geleden besloot Van de Velde (VdV), het moederbedrijf achter de Marie-Jo en Prima Donna, hun klanten in de bloemetjes te zetten door een uniek personalisatie-event op poten te zetten. Dit niet alleen in België, maar ook in Duitsland, Nederland en Zwitserland. Een grootse happening met internationaal karakter! Om deze events te hosten, kwam Van de Velde aankloppen bij #TFC. Sinds eind maart staan onze hostessen paraat in minstens 50 verschillende verkooppunten en dat nog zeker tot eind november.

Bedoeling was dat de hostessen na een grondige screening, deelnamen aan een opleiding georganiseerd door VdV. Daarnaast kregen ze ook een rondleiding binnen VdV, zodat ze tot in de puntjes op de hoogte waren van de verhalen achter Marie-Jo en Prima Donna. Tijdens deze opleiding leerden ze hoe ze bh’s konden personaliseren met Swarovski-plakstenen en initialen. Voor veel hostessen was het een enorme beproeving, want lang niet iedereen heeft ervaring met een gigantische borduurmachine dat af en toe ook wel eens een eigen willetje heeft. Gelukkig wisten de dames de kalmte te bewaren en personaliseren ze nu elk weekend ongeveer 100 bh’s in België en daarbuiten! Plezier verzekerd. It’s a woman’s world after all!

mariejo 1

mariejo 4

mariejo 2