MEIMAAND TOPMAAND VOOR THE FRONTLINE COMPANY

In mei leggen alle vogels een ei. Maar dat niet alleen! Mei was voor The Frontline Company ook een maand vol beurzen. Tijdens Techorama, een jaarlijkse internationale technologiebeurs in Metropolis Antwerpen, waren ook dames van The Frontline Company aanwezig. Ze vertegenwoordigden KENZE, een jong en onafhankelijk softwarebedrijf dat op enkele jaren tijd uitgroeide tot een Microsoft Gold Partner Application Development en Xamarin Consulting Partner.

Techorama krijgt jaarlijks 1500 bezoekers over de vloer en op de stand van KENZEwas het mogelijk om een leuke greenscreen/x-ray te laten nemen. Onze hostessen Shari en Lynn gingen graag met alle IT-passanten op de foto! Bekijk de geslaagde resultaten hieronder. We kregen ook nog een leuke feedback die we jullie zeker niet willen onthouden:

“Bij deze nog een dikke merci, zowel naar jullie toe als naar Lynn en Shari. Dat de meisjes over de juiste “looks” gingen beschikken voor de opdracht, dat hadden we al enigszins kunnen vermoeden. Maar voor ons is het minstens zo belangrijk dat naast de looks ook de juiste “persoonlijkheid” aanwezig is. En dat was bij absoluut het geval. Zowel Lynn als Shari bleken hele sociale en super aangename meisjes te zijn die hun opdracht perfect hebben uitgevoerd en waar we tussendoor ook nog eens een aangename babbel mee konden hebben. En dat maakt de lange pauzes tijdens de sessies en de vermoeiende dagen eens zo draaglijk. Dikke complimenten dus, zowel van mezelf als van mijn collega’s. Job well done!”

Op REALTY, dé vastgoedbeurs in het Brusselse Tour&Taxis, kregen verschillende standen een handje toegestoken van onze hostessen. Onder andere Cordeel en Vande Moortel deden beroep op The Frontline Company. Bij Interbuild & BAM mocht het dit jaar iets specialer zijn; hun vraag ging uit naar eventmodellen. Zo gezegd zo gedaan! We toverden Evelien en Joyce op de planken en ze zagen er fantastisch uit! Tot slot werd het onthaal op de Meubelbeurs in Mechelen verzorgd door een paar van onze toppers. Zij gingen de strijd aan met de hitte en gaven het beste van zichzelf.

Zaterdag 3 juni was voor veel Belgische voetbalfans een hoogdag: de Family Day van de Rode Duivels! Al voor de derde keer op rij organiseerde de Belgische voetbalbond een familiedag in het Koning Boudewijnstadion. In samenwerking met Sportizon en Golazo kregen de fans de kans om hun favorieten te zien trainen in de open training. Er werd gezorgd voor muzikale omkaderingen en iedereen kreeg de gelegenheid om de jacht op handtekeningen en selfies te openen. Onze hostessen werden ingeschakeld om voetbal- en fotoanimaties te begeleiden. Een van de hosts kroop zelfs in een mascottepak voor Crocky! Deze actie eiste zeer veel geduld en pro-activiteit van onze Frontliners en daar zijn ze met glans in geslaagd.

En wie zegt dat hostessen alleen maar gezond eten? Ook onze dames lusten graag eens een frietje! Velen van hen stonden dan ook te springen om Het Nieuwsblad te vertegenwoordigen tijdens de uitreiking van de Beste Frituur van Vlaanderen. Zij zorgden voor de feestelijke sfeer en deelden bubbels en cava uit in de winnende frituren. Wil je graag snel een leuk beeld van de actie krijgen? Bekijk dan volgende aftermovie!

Intussen zijn we hier bij The Frontline Company volop bezig met de voorbereiding van de festivals. Zo volgenden al onze teams afgelopen dinsdag en woensdag een briefing bij ZANZIBAR in Antwerpen. ZANZIBAR coördineert de acties van De Nationale Loterij (Geknipt om te winnen) en van Proximus (Recharge). Om onze teams optimaal voor te bereiden is het belangrijk dat ze een goede briefing krijgen, zodat ze al helemaal in de juiste mindset komen. Het eerste festival staat trouwens al voor de deur, want deze week kan je ons terugvinden op Graspop in Dessel! Meteen daarna volgt Rock Werchter.

Tot dan!

www.thefrontlinecompany.be