Klanten – FAQ

Waarom moet ik kiezen voor The Frontline Company

We besparen u de commerciële blablabla … die geldt voor ons ook 🙂

Maar

    • Wij doen wat we zeggen.
    • We respecteren deadlines.
    • We zijn snel en correct in onze opvolging.
    • Iedereen van onze vaste medewerkers heeft field ervaring!
    • 100% garantie op correcte administratie, op elk uur van de dag en de nacht.
    • Onze briefings zijn volledig en uitgebreid, hierdoor komen onze medewerkers voorbereid aan op hun post.
    • We hebben een uitgebreid personeelsbestand over gans België.
    • We betalen onze medewerkers steeds op tijd.
    • Elke medewerker is effectief persoonlijk gescreend en geëvalueerd.
    • Ervaring in alle business sectoren.
    • Ervaring met massa events maar met evenveel plezier werken we voor een privé feestje.

Wat mag ik verwachten van een medewerker van The Frontline Company?

U mag verwachten dat een Frontline medewerker

  • op tijd is
  • zijn/haar job kent en beheerst
  • positief ingesteld is
  • proactief met u meedenkt.

U mag van een Frontline medewerker verwachten dat hij/zij correct met u en uw gasten, uw bezoekers en uw medewerkers en leveranciers omgaat. Iemand die u graag opnieuw zou inboeken voor uw volgende event!

Hoe moet ik met een host(ess) omgaan?

Met respect!

En door duidelijke en correcte informatie te geven: neem dus even de tijd om op een correcte manier de juiste informatie te geven zodat onze medewerkers weten wat er precies van hen verwacht wordt.

Geef eventueel aan hoe u dat graag zou willen zien. Een bepaalde omschrijving van een taak kan voor verschillende mensen een andere betekenis hebben: ‘assertief zijn’ kan op vele manieren geïnterpreteerd worden, geef even aan wat u precies bedoelt, zo vermijden we misverstanden.

Eigenlijk is het eenvoudig: behandel onze mensen zoals u zou wensen dat men u, of nog beter uw kinderen, zou behandelen.

Waarom is een briefing voor jullie zo belangrijk?

De verwachtingen van onze klanten zijn hoog. En terecht!

Maar om op een juiste manier een invulling te kunnen geven aan een team hostesses en hosts, is het van enorm groot belang dat wij precies weten waarom het event plaatsvindt. Wie is de doelgroep, wat is de sfeer van het event, wat staat er allemaal te gebeuren, timing van het event, kledij, wat zijn de taken en verwachtingen voor onze mensen, … Al deze vragen zijn voor ons van belang om een juist team te selecteren. Vandaar onze nieuwsgierigheid. Laat onze ervaring u helpen!

Jullie zijn een agentschap uit Antwerpen, leveren jullie ook in de rest van het land?

Uiteraard. Wij leveren over het ganse grondgebied van België.

De afgelopen jaren hebben we ook op regelmatige basis teams afgevaardigd naar landen zoals Frankrijk, Luxemburg, Nederland, Duitsland, Spanje en Italië

Dit kaartje geeft een beeld van de meer dan 200 verschillende locaties waar we vorig jaar minstens 1 event hebben gedaan. (bijv Brussels Expo : 1 bolletje)

frontline-kaart

Hoe lang op voorhand moet ik een booking aanvragen?

Wij zijn het gewoon om op zeer korte tijd een team in te plannen, maak u daarover geen zorgen!

Echter zijn wij ook afhankelijk van externe factoren zoals de persoonlijke agenda van onze medewerkers, het weer, examenperiode, vakanties, feestmaanden en feestdagen, m.a.w. last-minute kan, maar graag hebben wij toch wat meer tijd om voor u alles perfect te regelen. dit geeft ons ook de mogelijkheid om uw team met de grootste zorg te selecteren!

Lukt het dan toch eens een keertje niet om alles tijdig door te geven, dan helpen wij u graag last-minute verder …