The Frontline Company sluit 2018 succesvol af!

2018 komt op z’n einde. We tellen met z’n allen weer af naar het nieuwe jaar. Terwijl mensen alvast beginnen na te denken over hun goede voornemens voor 2019 blikken wij graag nog even terug op afgelopen jaar. Ook dit jaar was weer een enorm succes voor The Frontline Company met veel leuke events, beurzen, festivals en andere acties.

Automaanden

Naar jaarlijkse gewoonte begonnen we weer met het Autosalon. Merken als Jeep, Fiat, Subaru, Volkswagen, Yamaha, Seat en Opel rekenden op onze hostessen, informanten en logistiekers om de grootste autobeurs van België tot een goed eind te brengen. Bovendien mochten we ook in verschillende Seat & Jeep concessies de nodige informanten voorzien om de drukte in de maand januari te ondersteunen.

We bleven in de autosector wanneer AutoScout24 ons vroeg om hen te ondersteunen met de introductie van de AutoScout360°-app. Verspreid over verschillende maanden gingen een 10-tal informanten op pad over heel Vlaanderen en Wallonië om deze app aan de man te brengen. Na heel wat gereden kilometers is ook deze actie tot een goed einde gekomen.

The Frontline Company zorgt voor een hete zomer…

Uiteraard waren we ook weer trotse partner van de Mice Party. Tijdens dit event brachten onze hostessen en modellen de tropische warmte naar the Event Lounge. Maart is nog nooit zo warm geweest dankzij het event in thema ‘Micellorca’. Bovendien waren hebben we zo ons steentje bijgedragen aan Kom Op Tegen Kanker.

De festivals kleurde onze zomer in 2018. Letterlijk. Want we startten de zomervakantie met Couleur Café. Nadien kwamen er nog tal van andere festivals in Vlaanderen en Wallonië aan bod: Rock Werchter, Dour, Francopholies, Les Ardentes, W-Festival, Pukkelpop,… Met dank aan Zanzibar waren we voor zowel Proximus als Win For Life op verschillende festivalterreinen te bespeuren.

Het internationale karakter van The Frontline Company

Uiteraard stonden er in het najaar weer de nodige beurzen op het programma: Meet-IT, Solids, Logistics & Distributions, Empack, Dentex, BIS-beurs… Maar de absolute uitsteker was Horeca Expo waar een 65-tal hosts en hostessen The Frontline Company vertegenwoordigden op verschillende standen.

Verder werkte The Frontline Company mee aan het verbeteren van het transportprobleem in Antwerpen via de Whim-app, ondersteunden we promo-acties voor TV-Vlaanderen en waren we via BBDO voor Scarlett aanwezig op de 3 grootste Student Kick-Offs van Vlaanderen. Uitstapjes naar Knokke voor de Zoute Grand Prix, Parijs voor de World Chocolate Masters en Zwitersland voor Van de Velde maakten het jaar volledig compleet.

Jammer genoeg kunnen we niet alle evenementen beschrijven in dit artikel. Maar bij deze willen we wel iedereen bedanken voor het vertrouwen en er mee voor te zorgen dat 2018 een onvergetelijk jaar voor The Frontline Company was!