Gerenommeerde beursorganisatoren kiezen voor The Frontline Company

Hospitality Meets Business: geen plek waar dit zo sterk tot uiting komt als op de beursvloer. Een beurs is meestal een one-hit mission. Haalt een beursdeelname niet het gewenste resultaat, dan ben je veel geld kwijt en is het resultaat nihil. Om een beurs tot een succes te maken, is het bijgevolg van groot belang om te kiezen voor de juiste hospitality partner. Veel beursorganisatoren weten ondertussen dat ze daarvoor bij The Frontline Company aan het goede adres zijn.

Hoewel de Agridagen al 50 jaar bestaan schakelt de organisatie met Brandevent naar een hogere versnelling om het forum bij uitstek te worden voor de uitwisseling van kennis en informatie tussen alle partners die samenwerken in de veehouderij. Dit jaar draaide alles rond het thema Participeren & Duurzaam Ondernemen. The Frontline Company stond op de beurs in voor onder meer het onthaal, de vestiaire, de begeleiding van de sprekers, de parkingboys, de ticketverkoop, de toiletdame en de algemene beursassistentie. De no-nonsens aanpak van de hostesses van The Frontline Company kwam hier uitstekend van pas: aanpakken en doorwerken, dat werd er verwacht en dat werd dan ook gedaan. Ook voor enkele standhouders leverde The Frontline Company verschillende hostesses geleverd voor enkele standhouders.

Het vakblad Floor Forum organiseert dan xeer de eerste editie van de vakbeurs ‘European Floor & Wall Exhibitions’ van 16 tot 18 maart in Flanders Expo. Omdat je maar één keer een goede eerste indruk kan maken, werd The Frontline Company ingeschakeld als beurspartner voor alle hospitality diensten : onthaal, registratie, badging, vestiaire, bediening, standbemanning, ijsjes uitdelen,…  De medewerkers van The Frontline Company stonden verder ook klaar om de organisatie te helpen bij de praktische beslommeringen zoals secretariaatstaken, pers ontvangen,…

 

2

3